Tεχνικές Μάρκετινγκ /Πωλήσεων με την χρήση Digital Marketing &Social Media

Διάρκεια  7 ή 14 Ωρών 

Ανάγκη Κατάρτισης: Λαμβάνοντας υπόψη τις έντονες αλλαγές των τάσεων της αγοράς και του μεγάλου ανταγωνισμού, η εφαρμογή των σύγχρονων εργαλείων του Digital Marketing και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργούν το αναγκαίο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα  

Στόχοι: Με την διεκπεραίωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση :                                            

1.Να αντιλαμβάνονται την σημασία του Μάρκετινγκ και των σύγχρονων εργαλείων  τα οποία καλείται να χρησιμοποιήσει.

2.Να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο και τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για αύξηση της επικερδότητας της επιχείρισης.

3.Να μπορούν να σχεδιάζουν και να υλοποιούν τις παραμέτρους ενός ισορροπημένου Πλάνου Μαρκετινγκ.

4.Να είναι σε θέση να μεγιστοποιούν τις δυνατότητες που δίνουν οι Στρατηγικές Ίντερνετ, Ηλεκτρονικού Εμπορίου και εμπλοκής των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

 

Περιγραφή Υποψηφίων για Συμμετοχή:  Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές ,τμηματάρχες και στελέχη του τμήματος Μάρκετινγκ/Πωλήσεων,επιχειρήσεων και οργανισμών.

 

Μέθοδοι και Τεχνικές Κατάρτισης :Εργασία σε Ομάδες, Καταιγισμός Ιδεών, Υπόδηση ρόλων, Μελέτη περίπτωσης

 

Πιστοποίηση Κατάρτισης : Θα γίνει απονομή Πιστοποιητικού Κατάρτισης για όσους από  τους συμμετέχοντες θα έχουν συμπληρώσει με επιτυχία το πρόγραμμα.

Περιεχόμενο Κατάρτισης:                                                                                                                                                           

1.H έννοια του Σύγχρονου Μάρκετινγκ -Η οργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Μάρκετινγκ

2.Τα πέντε σημαντικά βήματα ανασχεδιασμού των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ/Πωλήσεων  και ΜΜΕ σε περιόδους κρίσης

3. Τα Εργαλεία του Σύγχρονου Μάρκετινγκ- Ανάλυση 80/20 -Ανάλυση των 5 Ανταγωνιστικών Δυνάμεων-Ο Κύκλος Ζωής του Προϊόντος BCG Matrix -Το Swot Analysis  και η σημασία τους .Η ανάλυση των Four P’S

4.H μεγάλη σημασία της εφαρμογής των συγχρόνων  εργαλείων του Digital Marketing &Social Media

5.Εργαστήριο Ομαδικής Πρακτικής Εξάσκησης των συμμετασχόντων, στη  χρήση των σύγχρονων εργαλείων Digital Marketing & Social Media.  

 


Description: Λαμβάνοντας υπόψη τις έντονες αλλαγές των τάσεων της αγοράς και του μεγάλου ανταγωνισμού, η εφαρμογή των σύγχρονων εργαλείων του Digital Marketing και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργούν το αναγκαίο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα